بیانیه دعوت نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی ۲۲بهمن:

     

    بسمه‌تعالی
    انقلاب اسلامی چون سیلی عظیم و خروشان و پرشتاب در حرکت است و با اقتدار شگفت‌انگیز تمام سدهایی را که استکبار جهانی در مقابل آن قرار داده و می‌دهد، در هم می‌شکند.
    مردم بصیر و هوشیار ما که با پرچمداریِ پیشوای بزرگ خود، امام خمینی«رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» و با تکیه بر مکتب اهل‌بیت«علیهم‌السلام» این نظام الهی را تأسیس کردند، هر ساله خود و فرزندانشان با حضور در مراسم بزرگداشت آن با نشاط و قاطعیت به جهان اعلام می‌دارند: ما به انقلابمان ایمان داریم و به آن وفاداریم و به پای آن ایستاده‌ایم.
    22بهمن(که امسال با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا«سلام‌الله‌علیها» تقارن دارد) روز نمایش وحدت ملی و همدلی بیش از ۸۰میلیون مردم ایران است. روز ایستادگی و دفاع از آرمان‌های امام خمینی«رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» و مقام معظم رهبری«دام‌ظله‌العالی» است.
    حضرت امام در مورد ۲۲بهمن فرموده‌اند: «در چنین روز فرخنده‌ای، حق بر باطل و جنود رحمانی بر اولیاء شیطان و حزب‌الله بر طاغوت و طاغوتیان غلبه نمودند و حکومت عدل الهی مستقر گردید.»

    از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان غیر این انتظار نیست که همراه با سیل خروشان ملت، در مراسم عبادی سیاسی راهپیمایی پرشکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی شرکت کرده و شاهد سرافکندگی و عصبانیت بیشتر استکبار جهانی و دشمنان انقلاب باشند.

    مجمع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری
    حضرات آیات: طباطبائی‌نژاد، مهدوی، مقتدائی، نمازی، عبداللهی
    20بهمن1397

    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار